IIT MENYUMBANGKAN "NON-WOVEN BAGS" SEMPENA MAJLIS PERHIMPUNAN KHAS WANITA SEMPENA SAMBUTAN MAULUD NABI MUHAMMAD S.A.W. BAGI TAHUN 1430 HIJRAH

photo taken by: kebakuan.com

Bandar Seri Begawan - Dalam sama-sama memperingati tarikh kelahiran jujungan besar Nabi Muhammad S.A.W. , Kementerian Hal Ehwal Ugama dengan kerjasama Kementerian Pembangunan dan Majlis Wanita akan menganjurkan Majlis Perhimpunan Khas Wanita Sempena Sambutan Maulud Nabi Muhammad S.A.W. Peringkat Negara bagi Tahun 1430 Hijrah pada hari Rabu, 21 Rabiulawal 1430 Hijrah bersamaan 18hb Mac 2009 Masehi jam 9.00 pagi, bertempat di Dewan Plenary, Pusat Persidangan AntaraBangsa, Berakas.
Dalam turut menjayakan majlis ini, Insurans Islam TAIB buat tahun keenam berturut-turut menyumbangkan sejumlah 2,600 keping "Non-Woven Bag" bagi kegunaan dalam majlis itu nanti. Penyampain sumbangan ini telah diadakan di Ibu Pejabat Insurans Islam TAIB yang mana telah disampaikan oleh Awang Haji Osman bin Haji Md Jair, Pengarah Urusan kepada Pg Datin Paduka Hjh Mariam binti Pg Haji Matarsat selaku Pengerusi bersama Majlis Perhimpunan Wanita.
Majlis telah diadakan di Ibu Pejabat IIT Bangunan Suria Kiulap.
Pada majlis perhimpunan itu nanti, IIT akan menyediakan satu ruang khas bagi tujuan mempermudahkan orang ramai mengetahui lebih lanjut mengenai produk dan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Insurans Islam TAIB.
-SEKIAN-

Share Our Article

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Posts

No Response to "IIT MENYUMBANGKAN "NON-WOVEN BAGS" SEMPENA MAJLIS PERHIMPUNAN KHAS WANITA SEMPENA SAMBUTAN MAULUD NABI MUHAMMAD S.A.W. BAGI TAHUN 1430 HIJRAH"

Post a Comment